-

Idag vilade Chuck igen, det är ganska mycket snö kvar men det har smält lite grann så på vissa ställen ser man gräset men det tar nog någon vecka att försvinna om det inte kommer mer snö:)

Fortsatte att städa i sadelkammaren och jag tog ut nästan allting och sopade rent och sen satte jag tillbaka sakerna igen, och jag blev klar idag fast det tog ganska lång tid:) Ska nog lägga in en före och efter bild senare men jag måste ta en efterbild först:)
Nu ska jag börja städa rummet och det kommer nog ta längre tid än vad det gjorde i sadelkammaren..

Förresten vad tycker ni om den nya designen? :D Blev inte så bra bilder på Chuck, men jag hittade inga bra så jag tog bara några..


Kommentarer
Postat av: Tessan

jag tycker designen blev jättebra!:)

2010-10-24 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0