-

Hejj:)

Idag vaknade jag kvart över 12(a) åkte och åt inne i stan och sen åkte  vi på Electrolux och kollade på kök:D Sen hem och då bytte jag om och sen åkte jag upp till stallet och red Cricket:) Gick bra men han var sjukt pigg;o

Fredag:

Skola och sen när vi stog och väntade på bussen var jag 2 cm ifrån att slå en joggade gubbe i huvudet xD Hahah vet inte hur jag lyckas xD
Sen då red jag Casse på banan och han kändes sjukt fin!:D Red 5 varv på  banan och den är ganska lång;) Sen blev det fredags mys hemma:)

Längtar tills imorgon! då kommer Linda!!:D


tog bilder på hästarna:)


datorn är cp så den vänder inte bilderna-.- Mobil kvalité

Hahah mina hästar älskar varandra xD

dom är så söta<3

ha de bra!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0