det regnar ute :(

Idag hade jag tänkt att rida långslingan men det blev att jag red lillslingan istället för det är ju inte så kul att rida ca 1 mil när det regnar ute.
Läntar redan till sommaren, hatar när det är kallt och mörkt på vintern..

Det gick sådär att rida, bättre än igår men han är som inte som han brukar. Han her bak ena örat och her det lite snätt medans det andra är frammåt så det är något som iriterar han iallafall.
Satte på han martingalen och det gick bättre fast han går som med huvudet snett och så.
I slutet skrittade jag till dom små hindrerna i sanden så han skulle få nått annat att tänka på och han tyckte att det var ganska kul att hoppa eller han blev mycket piggare och han hade inte det ena örat bakåt. 

Imorgon ska han nog få en vilodag och bara gå i hagen och lata sig, jag ska nog fixa iordning alla sakerna och packa ner allt för på söndag är det KM i stöcke, hoppas det är bra väder! :) 
Har inget mer att blogga om så ha det bra!:)


Kommentarer
Postat av: Stall Viggeby / Felicia

Vilken fin blogg ni har! :) Jätte fina bilder & hästar! ^^

2010-09-24 @ 22:27:28
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0