För bra för att vara sant....

hej!

Idag har det inte varit min turdag!

Efter skolan skulle jag träna Cricket för min ridlärare Catta och då körde vi ner han till Classes stall och sadlade och de där för att jag hade sadeln där=) Sen red jag upp till ridhuset. Och då tyckte mamma att han gick lite konstigt.. Sen när vi kom upp till ridhuset tyckte Catta det med. Men det syndes inte när vi travade och galopperade. Men vi gjorde lite övningar och sen när han skulle får pusta så gick han sådär konstigt igen. Vi tyckte att det inte var någon idé att jag skulle rida för att vi ville inte göra det värre. Och då hoppde jag av och då såg Catta att där vid buken var det insvält på hans vänstersida. Och hon lyssnade men hon hörde ingen ting.. Ingen mage eller någonting och då åkte mamma in med han på kliniken och jag stannade kvar och red Casse på nästa tränings lektion. Såklart jag ville följa med men det gick ju inte. Träningen var helt okej. Ganska svår övning bara;) Men sen när mamma kom tillbaka sa hon att hon inte visste var det var för något med dom trodde på något virus för han hade feber..... Så nu får jag inte rida han på ett tag... Men det är ju tur att jag har Casse<3

Jaa.. ingen toppen dag...



Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0