hästar jag har/haft

BALLYGURI MILLER
1993
Ashfield Miller- Clencairn Shirley

Ingen bild


En D-ponny.Första hästen jag hade. Hade han kanske ett eller 2 år för han var ju för stor och jag kunde knappt sadla han. Vi hittade en B-ponny och vi försökte sälja han och vi fick några som var intresserad men han fick en benskada så vi fick ta bort han.


HOLLY
1991
Okänd-Okänd



Holly var en B-ponny som tog mig upp till msv b (1 m) Hon har ett riktigt hjärta av guld. Hon hoppar allt och vinster upp till L/A. En helt underbar ponny att rida. Jag hade henne i 6 år och hon har lärt mig allt. 2009 sålde jag henn till Timrå och nu hoppar hon L/C och snart L/B :)



STUREVALLENS CASKAD
1996
Gentleman-Miss Titbit



ponnyn som har tagit mig längst. En helt underbar ponny att rida som bara flyger över hindrena. Han älskar att hoppa. Han älskar också när man står och borstar han men mjuka borstar;) Han skulle aldrig göra någon illa och han förstår när han gör fel. Ponnyn som kommer att ta mig till SM.


CRICKET
1996
Vet ej-Vet ej



En helt underbar häst att rida som jag har inte gjort så mycket med men se om om något år för då kommer vi!:D
Men han är jätte snäll och kommer till en i hagen och skulle aldrig göra en illa. Han är tyvär krubb bitare men inte så mycket så han behöver krage:)


Det var om mina hästar:)


Kommentarer
Postat av: Molly ♥

Var med i dagen's blogg här:

http://ddiamonds.blogg.se

2010-09-11 @ 13:21:29
URL: http://ddiamonds.blogg.se/
Postat av: Rebecca

blir så glad när jag läser sånt om casse. han är verkligen bäst hihi :)

2010-09-19 @ 18:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0