Kågedalen

LC 0+0
Han kändes bra inne på banan och i grunden hoppade han ganska bra förutom på ett hinder då han hppade jätte konstigt, sen i omhoppningen så gick det bra tills det hindret kom igen och då hoppade han förtidigt så jag han inte svänga där jag hade tänkt så då tappade vi massa tid och så.

LB 0+0, 2a
Känndes mycket bättre inne på framhoppningen men sen inne på banan vet jag inte vad som hände han hoppade konstigt på 2an kom nära på lite hinder och det var som inget flyt men vi gick 0a och det var ju sista lagomgången. Det var bara jag och Elvira som gick 0a och vi kom 3a igen och det är ju bara 2 plac..

I omhoppningen gick det väl bra, det var 4 till omhoppning och då 2 första rev så jag red som bara på säkerhet och då gick vi 0a men då slog den sista mig så vi blev 2a :)

Bilder kommer senare /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0