klubbmästerskap

KMet gick väl inte så super bra idag, Chuck var supertaggad så jag kunde inte hålla han tyglarna bara gled ur händerna och han bara sparng..
Men vi fick iallafall 8 fel i grunden, vi kraschade genom ett hinder och rev(?) ett tror jag.. Hoppade banan en gång till efter och det gick väl ungefär lika dåligt.

Men när det är KM rider typ alla som.. ja jag vet inte vad, alla satsar typ allt och Chuck är ju inte så jätte rutinerad eller nått sånt (;
Vi kom iallafall 9a i KM, näst sist


som vanligt skulle Chuck ställa sig och kissa, fast han kissade inte..

Förresten så håller jag på med den nya bloggdesignen nu, den blir nog klar imorgon eftersom Issa måste skicka några bilder på Cricket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0