skolfoto

hejsan!:)

Idag hade vi morgon fodring och sen åkte jag till skolan:) och där började det med slöjd och då gjorde vi någon konstig sak som jag inte kommer på vad det heter;) Men sen hade vi matte och sen hade vi lite franska och sen skolfoto:) gick gaaanska bra men det var ju alltid någon som skulle säga något i sista minuten så alla började skratta ;) Sen mat och sen hälsa/biologi och då såg vi först på film och sen promenad:) och sen SO och då hade vi bara 20 min lektion!:D TACK UNDERBARA KENNETH! och då hade vi 50 min rast och då¨gick jag och Lina ner på Frasses;) Och sen hade vi bild och då hade vi ganska roligt;) och sen slutade vi och då åkte jag till stallet direkt och där mockade jag och så och sen hade vi intag:) sen hem;) och nu gör man inte så mycket. har nyss gjort klar Franska läxan:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0