vindeln imorgon

Idag så fick Chuck en vilodag, eller han gick i skrittmaskinen... Det är ju tävling imorgon så då red jag han inte då det blev som en "vilodag" :)
Badade han när jag kom till stallet fast jag dushade bara av han eftersom han inte hade några kissfläckar eller nått sånt :) Smörjde och packade alla saker efter det och sen när Chuck hade torkat borstade jag han, imorgon innan vi åker till vindeln ska jag nog knoppa han:)

Hoppar alltså en LC+5 (div 2 laget) imorgon så vi får väl hoppas på att det går bra:)



Kommentarer
Postat av: proffsen - vi som slår hål på myterna!

Snittsig blogg!

Allihopa kika in på våran blogg, där finns massor att lära, roliga diskussioner, tips & trix & ja, allt som har med hästar att göra!

Vi har även en ny kategori på bloggen!



OBS! Bloggen var tvungen att startas om därför så få inlägg, men de kommer! ;)



Ha de bra.

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-04 @ 18:42:15
URL: http://proffsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0