Vampyrer suger, ÄGER!:D

Hejsan hoppsan!:)

Har inte skrivit på ett tag... sorry... men igår vare skola och det tråkade väl på som vanligt?;) Sen till stallet och då mockade jag och så och sen galopperade jag ut med Emelie:D

Idag:

Vaknade kl 10 och städade rummet och sen for vi till stallet och mockade och så och sen kom Maja:D först försökte vi gå vilse i skogen x) Men det gick inte.... Sen åt vi och sen cyklade vi upp till stallet och visade Maja de och sen hämtade jag kameran:) Sen hem och då spelade vi fotboll eller Klockan ;) Och sen gick vi in och kollade på Jump in och sen kom mamma och hämtade oss och då åkte vi på bio och såg Vampyrer Suger och jag hållde på att skratta ihjäl migxD Alla som inte har sett den måste se den! xD Sen åkte hon hem för hon fick inte sova här... men vi hade roligt ialla fall:D Nu sitter jag hemma och sitter vid datorn och tråkar x) tänkte lägga upp lite bilder:)

 Casse låg och vilade i hagen idag:) så söt<3

Älsklings bus<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0