7 april

Tränade igår och i tisdags;)

Tisdags med Casse: Gick sådär, först när vi red fram så ville han inte jobba så som jag ville sen var han rädd för typ ALLT! När vi skulle galoppera förbi ett anslagstavla i ett hörn tröck han in rumpan och spände sig skit mycke sen när vi hoppade på medellinjen så skulle vi gå till vänster ena gången och till höger till andra och till höger hängde de jackor och sånt och där genade han minst 5m ;)  Men annars hoppade han bra :))

Onsdag Cricket: Kändes jätte bra på marken och lyssnade verkligen på mig. Var log i nacken och avslappnad hela tiden så de gick ju skit bra :D Sen i hoppningen skulle vi börja med att travhoppa och de gick ju inte så bra kan jag säga.. eller jo de gjorde de väll men första gångerna flög jag lika mycke som han hoppade kändes de som ;) men sen gick de ;) Sen började vi och hoppa på en volt och de gick bra och han var lung :) Sen hoppade vi några sträckor och sen en liten bana och banan var inte enkel för de gick bara snabbare och snabbare ;) Känner mig som en liten unge på sin första racer ponny ;)) Aja men de gick ju och han stutsade inte :) Catta sa också att han hade blivit fin i kroppen :D

Idag: Blir backen med Casse och mamma skrittar ut på Cricket :)

Hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0