Dagen:

Vaknade typ kvart över 12 och väntade på att pappa skulle komma hem med den nyttiga lunchen som blev hamburgare från Frasses ;) Sen cyklade jag upp och red först Casse i paddoken som man äntligen kan börja rida i och underlaget var super! Gjorde några övningar och sen hittade jag på en egen "evighetsbana" :D Sen red jag Cricket på ängen för han hade tappat en sko (ovanligt -.-') Han var jätte pigg och hade ingen martingal så ja... ;) Sen kom mamma och vi tvättade lite grejor och hon skodde på skon sen åkte vi och byggde banan tills imorrn på klubben :) Ska ju ha nationella ponny tävlingar :D  Sen hem och duscha och nu sitter jag och tjockar med mitt stooora påsk ägg och taggar tills imorrn ;) Ska upp och packa klart och schamponera Casse sen också ;)

Crickets nya träns :)
Fail bild!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Om jag var du så skulle inte jag skriva på bloggen att du går banan dagen innan till en tävling eftersom det är förbjudet och man kan bli diskad av att göra det.

Tänkte bara berätta så du vet till nästa gång;)

2011-04-23 @ 22:03:26
URL: http://blog.st.nu/ungaryttare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0