Dagens ridpass

Connie:
Jag red han bakom mamma och pappa när dom körde, vi körde i backen och Connie tyckte inte det var så jätte jobbigt i början men sen i slutet blev han lite trött. När vi hade kört 4 red jag hem för att han skulle inte gå några mera och dom skulle köra några till vändor, han ville först följa med dom men sen gav han sig och då skrittade/travade vi hem.
Vi provade även en pulsmätare på han idag och jag vet inte om han hade bra eller dålig puls men han gick ner ganska snabbt i pulsen iaf :)

Chuck:
Red han runt lillslingan, han gick bra när vi travade och när vi galopperade men sen när jag ville att han skulle trava så ville han galoppera och så som vanligt, efter ett tag kunde han trava ordentligt och då gick det bra. Han var ganska pigg idag fast han brukar vara värre ;) Red till gropen sen och klättrade ner där och sen upp igen.


haha söt bild ;)


Kommentarer
Postat av: amanda liljevall

sv: tack :)

vilken söt blogg ni har!

2011-04-19 @ 00:25:02
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0