Nytt

Fått en ny tröja från sponsorn. Eller de kan man inte säga men jag gör reklam för en ny ridväst som snart kommer ut i både hästmagazinet och marknaden :D Det är igentligen en trav väst men den funkar perfekt som ridväst. Man känner inte äns att man har på sig den :D tyvär är den klass 2 väst så de betyder att dom under 18 inte får tävla i den... Synd!
Så här ser den iaf ut :)

(t.v johanna t.h Catta min ridlärare)
Snygg bild jag vet ;)


Märke: Aclima
Så här ser i alla fall tröjan ut :) Tröjan andas och man svettas ALDRIG i den. Jag har fått den på test och ska väll testa den imorrn då ;) Man ska inte ha nånting imellan huden och den så de blir väll den och en jacka över ;)
Ska bli roligt och se om den är så bra som dom säger :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0