Resultat Casse

90 cm (l/b)= Kändes jätte bra och sattsade mycke i omhoppningen och blev 2a :D Bästa Casse<3

110 cm(msv b)= Gick sådär, hade kors galopp till andra hindret och då försökte jag fixa de så jag kortade galoppen och tröck med ytter skänkeln men inte ville han byta så de blev korsgalopp och han blev störd av min han och han hoppar som jag vet inte vad :s Sedan glömde jag vägen tilll 9:an (ovanligt) och sen hoppade han jätte konstigt på sista hindret :s Knäpp ponny, men jag älskar han ändå <3
Inga filmer men bilder från 110 som ni får se imorrn eller nått ;)
Jag och Linda :))


Casse är udda <3


Grattis också Madelene Söderberg Andersson som vann sin debut i msv b!





Kommentarer
Postat av: NellieB

Grattis till placeringen!!

2011-04-25 @ 18:38:07
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0