Resultat sundsvall

Söndag

Chuck: Hoppade först en LB då vägrade han på ett i grunden, var mest en tönt vägran tror jag. Fast det var ganska många som stannade på det hindret. Men det var första klassen med hackamoret och han hoppade bra så jag är nöjd:)

Hoppade en LA sen och då gick det bra dom 2 första hindrerna sen kom han nära på 3an och rev det, sen vägra han ut sig på vattenmattan. Det var också sånna här tönt vägringar.. 

Connie: Hoppade LA med han och det gick väl inte så bra, han sparkade hela tiden och vägrade på 3an och 7an så han blev också utesluten.

Måndag

Chuck: Hoppade först en LB med han och han var jätte taggad inne på framhoppningen och hoppade super bra, inne på banan gick det också bra, missade en sväng i omhoppningen då han bröt ut mot utgången men han gick 0-0 och kom 3a:)

Sen i LAn gick det också jätte bra, kom lite fel på nått hinder men skötte det själv. Gick iaf nolla i grunden och sen gick han 2 pet i omhoppningen. Men han gick super bra och det var hans första felfria grund i LA i hela hans liv typ:p
Han var tydligen på hopphumör så efter mål styrde han mot ett räcke och hoppade det också, knäpp ponny<3

Connie: Hoppade bara en LB med han idag gick lite bättre än igår men han sparkade lite men han gick nolla i grunden och sen vägrade han på sista i omhoppningen, lite tråkigt för han hade blivit placerad annars.
Men jag vet vad jag gör fel nu, jag har skänkeln alldeles för långt bak så då blir han lite sur, men vi ska knyta fast nån rem i magplattan som går till stigbygeln så jag inte kan he bak dom ;)

Kanske lägger ut nån film sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0