Lördag

Idag så fick dom gå i skritten, innan jag släppte ut dom där så smörjde jag klart allt och hedde ut det i bussen så vi slipper he in det där imorgon;)

Efter att dom hade gått i skritten så började jag med att schamponera Connie så han blev ren för han var ganska smutsig, han hade lerfläckar på halsen och på huvudet men nu blev han ren, hoppas han inte får massa kissfläckar inatt ;P
Duschade bara av Chuck för han var inte så jätte smutsig:)

Tävling i sundsvall imorgon, hoppar först LB och LA med Chuck sen hoppar jag LA med Connie. På måndag hoppar jag LB med Chuck och LB, LA med Connie:)
Sen tävlar Issa också så då träffar jag ju henne där :)


Söt bild från igår ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

roligt, lycka till!! :D

2011-04-23 @ 20:33:38
URL: http://sannaaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0