Tävlingsutrustning

Tänkte jag skulle berätta vad Chuck och Connie brukar ha när dom tävlar.

Börjar med Connie, jag har beställt ett dyon träns från working collektion till han så han ska ha det när det kommer (hittade ingen bra bild på det så då tog jag bild från hööks kopia av dyon) och till det ett svarovski pannband som har färgen champange och ett vanligt delat bett. Funderar på att köpa ett silverfärgat swarovski pannband också.
Sadeln är en santa cruz facundo i färgen svart och under sadeln brukar jag ha en fårskinnspadd och sen brukar han ha ett blått jw schabrak eller ett rött, brukar ibland ha ett blått GG schabrak. Just nu har vi en vanlig sadelgjord när han tävlar för han fick skavsår av magplattan.
På benen har han svarta protector skydd både fram och bak.


Sen till Chuck då, han har ett träns som jag inte vet märket på till det har han ett hackamore med kedja under och sen swarovski pannbandet, har även ett annat swarovski pannband med 2 rader som är V format.
Han har samma sadel som Connie och han har också fårskinnspadd och sen brukar jag varva mellan 3 schabrak, två jw och ett gg och matchande luvor till dom.
Sen har han en svart knights magplatta och benskydden vet jag inte vad det är för märke ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson ♥

följa varandras bloggar ?:)

2011-08-01 @ 14:09:10
URL: http://heestochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0