22 augusti

I skolan gjorde vi inte så jätte mycket eftersom det var förstadagen, vi fick shemat, lyssnade på lite info, fick nya skåp osv. Slutade vid halv 3 ungefär och efter det åkte jag till stallet och red Connie.

Red han lite lugnt runt lillslingan i skritt,trav och galopp, red han på Chucks hackamore och det gick ganska bra. Man kan typ ha vilket bett som helst på han haha ;) Han lyssnade ganska bra på hacket så det blev nästan tvärstopp när jag skulle sakta ner efter galoppen. 

Imorgon slutar jag halv 4 och efter det blir det att åka till stallet och rida intervaller i backen med Connie så han får jobba lite, blir nog att ha pulsmätaren också:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0