Home

Gick på skolan idag eftersom att jag inte hade magsjuka utan de var en annan sak, vet inte vad men inte magsjuka, då skulle jag ha mått lika dåligt en längre stund ;) Haha hoppas ni fattar ;) Mådde ju bra hela eftermiddan och sov hela natten utan problem och mådde inte dåligt på morgonen så jag gick på skolan :) Lång dag med dans på slutet... woho! Ush på torsdagar ;)
Har nyss ätit och ska vänta på att mamma ska komma hem så vi kan dra till stallet och rida hästarna :) 

På söndag tävlar jag och på lördag ska jag följa med my best friend och kolla på tävlingarna där i hudik :)
Hörs senare!
Skit cool bild av Felicia Hedlund från Näset :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0