Onsdag

Åkte till stallet vid lunch tid och då åkte vi först om hämtade Connies nya träns, älskar det<3
Red Chuck sen och det gick granska bra, red först lite på parkeringen i skritt och trav och sen red jag upp i skogen och red i sanden. Travade ett varv och galopperade ett och han tyckte att det var ganska jobbigt att galoppera där eller han blåste ganska mycket iallafall.

Vid 5 tiden var det träning i stöcke med Connie och han gick ganska bra, han tyckte att det var lite jobbigt och han var ganska trött i slutet nä vi skulle hoppa. Måste lära mig att försöka hålla ihop han bättre så han inte blir så lång mot hindret..

Imorgon ska pappa på trav i skellefteå och då ska jag följa med och gå på royal hehe;)

Några bilder från idag:

Kommentarer
Postat av: vendela

vart köpte du tränset ifrån ? ;D <3

2011-08-03 @ 23:22:55
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0