Ursäkta för dålig uppdatering...

...har haft fullt upp hela helgen!
I torsdags åkte jag till Maja och sov där, hade skit mysigt! Sov i friggen ;) Sen åkte vi vid 12 upp till Umeå och där var jag i några timmar och de gick de helt okej för alla :D Sen åkte jag med Linda hem och sov där och sen var jag på tävlingar typ hela dagen och köpte ett nytt Scapa :D Tänkte först köpa ett Kingsland schabrak men dom kostade 1050:-! sjukt dyrt! Så de blev ett scapa men är sjukt nöjd :) Sen åkte jag hem på kvällen och kom hem vid 1 tiden pga några stop ;)
Nu på morgonen red mamma Cricket och jag Casse i paddoken :) Gjorde mycket för vändgalopp och jag vet inte riktigt va mamma gjorde men de såg bra ut! :)
Sitter på¨tåget på väg till stockholm nu, försöker ta vara på den sista veckan av sommarlovet....
Snyggare i verkligenheten
Tror ni Cricket kommer gilla det här? :D
Tänkte ha denna luva till
Tror ni de kommer bli snyggt? :D



Kommentarer
Postat av: Michelle

sv; haha ändrade det nu<3<3 KRAM<3

2011-08-14 @ 13:30:11
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0