Utvärdering matfors

Tävlingsbanan/Arenan:

Banorna: Helt okej, sämst i 110. Då var de i grunden nästan bara höger svängar och i omhoppningen bara vänster svängar? Men i 120 var de bra och de var roligt med 3 kombination (även fast att jag inte kunde hoppa den)

Underlaget: Sådär, hade ju regnat igår och folk sa att de var skit dåligt men idag var de väll helt okej. På ena kortsidan var de bara stor vattenpölar vilket gjorde att banan blev mindre. Och de var ganska tugnt

 

Framhoppning/Framridning

Framhoppningen var skit liten. Sen blev de ju inte så mycket bättre när de var stora vattenpölar på kortsidorna. Men underlaget var ok :) Framridningen var stor men mycket vassa stenar. En häst fick den i hoven så den kunde inte vara med...

 

Uppstallning:

Stog i transporten

 

Veterinärbesiktning:

sådär, kollade bara på hästen och sen fick man springa

 

Cafeterian/Restaurangen:

Handlade bara kladdkaka och kaffe (till mamma) och de var väll helt okej, fanns ganska mycket bakvärk.

 

Övrigt:

Måste dissa på att de inte fanns någon parkeringsvakt och de var verkligen proppat! Sen vet jag inte va jag ska skriva, de var inte precis nån rolig tävling ;)

 

Hahah känner att de är ganska svårt att göra mig nöjd ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

:)

2011-08-22 @ 14:27:36
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0