24 December

God morgon alla glada :D
kl är halv 11 och det är fortfarande segt i huset ;) Vi får alltid öppna ett paket på morgonen och det brukar vara det minsta och jag fick ett par Kingsland yttervantar. Sjukt sköna!
Idag ska jag rida (mamma fotar), städa, vi ska göra knäckt, julskinka, sen blire julbord med familjen, öppna klapparn, sen vid 8 åker pappa till Arlanda.... Han ska köra storlopp imorgon i Paris och det är ju lite tråkigt.. Men det är ju roligt om han vinner :) 1 miljon i första så...;)
Vet inte riktigt hur mycket jag kommer att uppdatera idag men de blir inte så mycket tror jag ;)

GOD JUL <3


Kommentarer
Postat av: Moa

okej, ja men vi ska iaf rengöra den:)

då vi åkte och skulle hämta Angel första gången så frågade dom vilken ponny det var på bilden på bussen och sa att den var jätte fin;)lilla indy;)

2011-12-24 @ 12:16:35
URL: http://emryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0