4 december

Idag har jag ridit båda två, red först Connie och det gick inte så jättebra. Kom till skogen och då stannade han och vägrade gå, provade att hoppa av och leda han en bit och sen hoppa upp igen. Efter en liten stund kom det iaf två som körde och då följde Connie med tills dom började trava och då tvärstannade han. Fick inte fram han så jag red tillbaka till stallet och red lite på parkeringen istället. 

Sen hjälpte Emelie mig med Tristan, hon red först och sen red jag han. Gick iallafall bättre än igår men jag har lite saker jag måste träna på:)

Imorgon ska jag rida Tristan, kanske rider på parkeringen om det fortförande är mjukt i marken annars skrittar/travar han en sväng i skogen:)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej har du lust att fixa en heather åt mig? (typ som den du gjorde för Siimplythebest.blogg.se) Det skulle vart super snällt av dig! Jag har precis slutat blogga med en av mina kompisar och eftersom jag har kvar henne på den gammla vill jag ju ha en ny... mvh <3

2011-12-06 @ 22:06:25
URL: http://proffsponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0