5 saker...

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om så de blir 5 saker som många inte vet om mig ;)
1. Jag förknippar låtar med människor/platser
Japp gör de väldigt lätt. Ganska jobbigt också ska jag säga ;) Typ som Sexy and I know it förknippar jag med en kille i min klass (inte roligt om ni har sett musikvideon) sen förknippar jag Breakeven med tävlingarna i Skogslotten bara för att jag fick den låten i båda mina msv a:n ;)

2. Älskar Cola och vaniljmunkar
Skulle seriöst kunna leva på det! Helt underbart gott! :D

3. Jag är livrädd för andar,clowner, haloween masker
Andar ska vi inte ens tala om, får panik om de är nått konstigt som händer i tex huset. Men ändå har jag sett paranormal activity 1 och 2 och vill se 3:an ;) Sen clowner är bara hemska! Usch! Och haloween masker är så sjukt äckliga! Skrämmer verkligen ihjäl mig ;(

image description
Bild sen när vi sov i skolan.... ;)

4. Jag har flera gånger varit nära på att sluta med hästar
Tyvärr sant... Intresset har inte alltid funnits där. När man håller på med en sak dag ut och in så är de inte så konstigt att man lessnar. Men nej jag har inte slutat! Va skulle jag göra då? Nej skulle sakna de för mycket. This is what i'm made of! Right?

5. Antingen hatar eller älskar jag personer
Typ sant, okej kanske inte älskar som "jag älskar dig" men aa ni fattar, gillar ;) Aldrig nått mitt emellan. Om personer är dryg eller kaxig nån gång så blire hata. Personer som är gulliga och inte fake gillar jag. Har väldigt lätt för att inte tycka om männiksor, så passa er! Hahaha närå! :)


Ej hästrelaterat men aja :)





Kommentarer
Postat av: eggiiiiiiiis

HOPPAS DU ÄLSKAR MIG ................

2011-12-28 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0