i'm back!

Fast jag har fortfarande inge roligt att blogga om, försöker komma på nått ;)
Men jag red Casse idag, fick klättra idag med :) Mamma red Cricket och de var ganska skönt.
Skoldagen har varit kaos, från glad till jobbig. Har aldrig sätt en lärare så arg och ledsen på samma gång..hehe...
Men de har löst sig iallafall :)
Imorgon kväll ska jag ha tjejmiddag med mina "hästkompisar", Maja,Ellen, Emelie,Ida och Olivia. Kommer bli grymt! :) Så ni kan räkna med dålig uppdatering då ;)
Hörs senare :)
Crickan i sin nya box :)

Kommentarer
Postat av: frida - lurboryttarna

Riktigt fin häst!

2011-12-03 @ 13:01:42
URL: http://lurboryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0