Lördag

Idag har jag bara ridit Tristan och det gick inte så jättebra. Jag red han på travbanan för det var det enda stället det gick att rida på, det är så hårt i skogen men på banan var det ganska mjukt:)

Travade först 1 varv där och sen började jag galoppera och det gick jättedåligt, han bara stack och lyssnade inte. Försökte få han att lugna ner sig men det gick inte..

Connie fick vila idag, hann inte rida han. Men imorgon SKA jag rida han, han har inte blivit riden på ca 2 veckor. Eller mer, jag minns inte när jag red han senast.. Blir nog bara att skritta och trava lite lugnt för han hade lite feber igår.


Kommentarer
Postat av: Julia Sivén - pponnybrudar

Kan du berätta lite mer om Connies sjukdom, om det inte är jobbigt för dig :) Alltså vad har du för planer med han och kommer han bli bra? :)

2011-12-03 @ 21:23:16
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0