mys med träningsvärk!

Har faktiskt inte träningsvärk i benen eller i magen utan på skulderbladet typ.  Haha fattar inte riktigt hur jag lyckas ;) Men iallafall så får hästarna vila idag.
Vaknade halv 1 idag, haha :) Drog och åt lunch direkt och sedan till stallet. Tog in lite hästar i pappas stall och Cricket :) Sen upp till Casse och mockade o så till han. Bytte även pannband och putsade tränset. Riktigt duktig känner jag mig ;) Har inte putsat hans träns sen när vi var i Helsingborg och då blev det inte precis ordentligt ;)
FÖRE:
EFTER:
Sen på nosremmen så ser ni att de har tappat färg (stog och gnuggade som en galning) så vi ska testa att smörja in svart färg grej som vi köpte till stövlarna igår ;) Borde funka :)
btw, Sorry Engman!<33333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR INTE FÖRLÅTEN :'''''''''''''''''''''''''(



//EGGIS :''''''''''(

2011-12-29 @ 16:24:32
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Vad är det för svart "smörja" som du köpte?

Har problem med ett gammalt träns som tappar färgen och det lät ju toppen om smörjan kunde fräscha upp det igen :D

2011-12-31 @ 13:53:19
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0