Några saker jag aldrig kommer att glömma

1.
När jag vann Agria cupen med min gammla b-ponny Holly

2.

Frambena<3

Har ingen bild på de men när jag gick omkull med Holly i Vännäs. De var omhoppning i L/A och jag tog inte så jätte snäv sväng men precis innan hindret så snubblade hon till och vi flög igenom hela hindret. Jag landade först och Holly kastade sig åt sidan för att inte landa på mig. Som tur var blev ingen skadad men jag bet av mig en bit av tungen och gjorde sönder en "band" som sitter under tungan, så de var ganska jobbigt att äta ett tag ;) Hatar Vännäs sen dess!

3.

När vi vann hela skiten med laget i Timrå 2007

4.

Första 0:0an i msv b och de blev vinst!

5.

2:a i Ridsport Ponny cup 2010

6.

Debuten i MSV A, hade 8 fel och blev bästa c-ponny<3

7.

När jag var hos Malin Baryard

8.

Vinst i skogslotten och 2 grymma rundor i msv a med 8 och 4 fel...

9.

Gagnef, hade ett skit pet i kombinationen i msv a:n men blev 2:a!

10.



Mountain Horse Pony Cup 2011


Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: haha tack, känner mig verkligen hemma där nu ;)

2011-12-08 @ 21:34:12
URL: http://matildanerell.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHAHAHAH!!

något du aldrig kommer glömma är min kommentar i vännäs.

ska jag putsa stövlarna HAHAHAHAHAAH !! <3 <3

2011-12-09 @ 23:25:16
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0