slapp dag

har bara haft en riktig lektion och de var hälsan då vi skulle ha pardans... wiho! Sen har vi haft träning med kören och dansen hela dagen :) Ganska slappt! Fast ändå drygt... Blir samma imorgon och sen på onsdag så är de först skolan och sen hem göra sig klar och sen är de julshow i ca 3 timmar, 57 nummer ska uppträda! Sen ska jag,olivia,julia, emma och några fler sova inne i gympa salen och vakta alla grejor till julshowen. Så vi sover kvar onsdag-torsdag och på torsdag är de julshow för skolan och sen får vi betygen och sen slutar vi!
Sen ska jag kanske till Maja efter och vara hos henne.
Hon ska också fota mig när jag lägger min i snön med biki vilket jag har lovat på facebook... kul!
Måste upp till stallet och göra rent åt pollen, hörs ikväll :)

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

vilken fin blogg!

2011-12-19 @ 17:05:32
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: Lina

Fin blogg! :F

Och God Jul! :)

Kram Lina

2011-12-19 @ 19:45:19
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0