Svar från frågestund del 2

Har ni nån gång funderat på att sluta rida? Vrf isf?:-)
Nej, jag tror inte det

Om ni nån gång skulle styla någon, vad skulle ni använda för kläder osv? Både I stallet och utanför?
I stallet: Jag gillar kingsland så säkert nått därifrån, sen kanske jw/kl ridbyxor och tretorn/pioneer stövlar kanske :) Utanför: Jag tycker att gina tricot och bikbok har snyggast kläder så kanske nått därifrån :)

Vem är bäst, Helena lundbäck malin baryard Eller Rolf göran bengtsson?:-) varför tycker ni så?
Rolf-Göran Bengtsson för han är bäst:)

Varför ska Connie åka?:-(
Han har åkt på slakt.

Vilken klass går ni i? Favoritämne?
Jag går i 9:an, idrott kanske :)

Favoritfärg på utrustning?
På lädret svart, sen på schabrak och så är det blått :)

vart bor ni?
Umeå :)

Hur gammla är ni?
15 år

Vad är det bästa/sämsta med era hästar?
Det bästa är att han är bäst;) och det sämsta är väl att han är ganska liten.

Vad önskar ni er i julklapp?
Iphone, kläder osv:)

Vad tycker ni om min blogg ;)
ponnynceline.blogg.se: den är bra och fin:)

Du säger att du rider runt "lillslingan" vad är lillslingan? haha :D(tröög)
Det finns två slingor i skogen, lillslingan och långslingan. Lillslingan är den kortare och långslingan den längre:)

Kan ni inte göra en rundur i era stall/gård?
Jo kanske :)

Äta en?
korv -vs- köttbulle

Klappa en?
delfin -vs- apa

Varför togs din ponny bort? Har tydligen missat det.. :( Stackare!
För att han var sjuk.

Bor du på gård?
Nej

Vad jobbar dina föräldrar med?
Pappa är travtränare och mamma inom ekonomi

Ska du köpa en till häst nu?
Nej tror inte det, ska satsa på Tristan :)

Hur högt har du tävlat?
LA (110)

Vem är era förebilder?
Har typ ingen men om jag måste välja en är det nog Roffe;)

Hur sen din drömhäst ut?
Den ska ha bra kapacitet och vara inte för pigg och inte för lat, lite lagom sådär. Sen den ska inte vara vit, ska aldrig mer ha en vit häst;)

Hur högt har du hoppat?
130 :)

Vad har du för mål nästa år med dina hästar?
Lära känna Tristan bättre och ha bra rundor i LA och sen kvala msv :)

Om du ska skaffa en häst till vad skulle det vara för någon?
En Dponny eller en storhäst

Vad anser du vara viktigast för framgång?
Att man tycker att det är kul och att man satsar:) 
Sen att man tränar bra, hästen mår bra osv;)

Hur bygger du upp styrka och kondition på din/dina hästar?
Jag brukar rida intervaller på rakbanan och i backen :)

Vad anser du är det snyggaste ridmodet (typ stil och prylar)?
Kingsland har snyggaste kläderna och sen dyon :)

Villen typ av häst tycker ni om, pigg, het, trög, lagom?
Pigg och lagom

Vad är det högsta ni hoppat?
130 :)

Hur högt har ni tävlat, alltså klasser?
LA (110 cm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0