svar på frågestund del 3 Isabella

Postat av: elin

Om ni nån gång skulle styla någon, vad skulle ni använda för kläder osv? Både I stallet och utanför?-
I stallet skulle de bli mycket Kingsland ;) Sen vanligt vet jag inte, de jag tycker är snyggt antar jag ;) Vilket är något som jag inte bara kan säga här utan jag kan bara bestämma när jag ser de om ni fattar ;)

vem är bäst, Helena lundbäck malin baryard Eller Rolf göran bengtsson?:-) varför tycker ni så?- Gillar typ inte alls Helena Lundbäck, tycker nog bäst om Malin men Roffe är riktigt grym! Tycker malin är grym för ja, vet inte riktigt men finner nästan inget fel på henne på tävling som träning.


Postat av: C

Isabella har du aldrig hållit på med trav? :)-Nej, ville börja med ponnytrav när jag var liten men fick inte ;) Så körde ganska mycket med pappa förr men aldrig nu :) Finner inget fel, tycker mer att de är läskigt ;)

Vilken klass går ni i? Favoritämne?-9an, hmm... typ svenska eller so

Favoritfärg på utrustning?Blåååå! :D


Postat av: PATRICIA

vart bor ni?Stolt Sönnsvallare! (sundsvall)
isabella, visst bor du på en gård? kan inte du visa bilder på den ? :) Japp, kommer till helgen..
hur gammla är ni?15 år
vad är det bästa/sämsta med era hästar?Båda har en sjukt stor kapacitet! Men de är galoppen i båda, Casse har fel takt som gör att den blir speciell medans Cricket kan bli stark,pigg och börja stutsa om man tar i han.
Vad önskar ni er i julklapp?Mycket kingsland, Animo ridbyxor, platt tv, ziperall (one piece), pengar
vad tycker ni om min blogg ;)Skit fin design och header med bra och roliga inlägg :) Du och Celine är super fina också! :) Ponnyncelin.blogg.se

Postat av: maja nylund
äta en?
korv -vs- köttbulle-
köttbulle

klappa en?
delfin -vs- apa-
delfin, lugnt!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0