Svar på frågestund Isabella del 2

POSTAT AV: EGGET

geten:

casse och cricket höger/vänster hänta? eller benta kanske man säger.. eller har dom lika lätt för sig?
Cricket är vänster och Casse höger ;)

när får jag se bilder på där dina hästar bor och runt ikrig där dom bor OSV:::::::::::-Kommer till helgen ;)

ska jag och bert tävla i sundsvall i sommar?-Klart ni ska! Summer horse show!! :D


vad gör du?- Sitter och svarar på dina frågor fast att jag borde gå och lägga mig ;) (tidsinställt)

vad är cricket för färg? brun eller mörkbrun asså!ser nästan mörkbrun ut i headern eller nåt. - Ja han är typ mörk brun ;)

gillar du bullar?- Japp! :D


POSTAT AV: CARRO

Är ni oskuld?- Tänker jag inte svara på.... Haha skämta, ja de är jag :)
Varit riktigt fulla någon gång?- Dricker inte...
Högsta klasserna ni tävlat hoppning& dressyr?MSV A hoppning och LB dressyr ;)
Det bästa respektive sämsta med era ponnysar? Casse: bästa är att han är underbar att rida, sammarbets villig och allt! Sämsta är hans galopp... Cricket: Bästa är att han är otroligt trevlig att rida när han inte har damp ;) Sämsta är när han blir pigg,tung, börjar stutsa

drömhästen? Wild at Heart T och Tornesch

har ni nån gång funderat på att sluta rida? Vrf isf?:-)-Ja, för många gånger... lessnat helt enkelt!






Kommentarer
Postat av: egget

åh vi är ju lika som bär <333333333333333333

jag är oxå mörkbrun (dock var det ju casse men jaja), är oskuld (vill du ta den?) och dricker inte!! (ska vi supa imorrn????)



angie har jag hört däremot kör all in... typ 2 pojkar/dag... sen super hon tillomed i skolan?! OMB säger jag bara!!!!

2011-12-15 @ 21:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0