Svar från frågestund

vilket är erat bästa hästminne?

hmm, typ när jag vann ett meeting med Indy i övik och vann en resa till dublin horse show:)

Vad är era mål för 2011 med era hästar? :)

Med Chuck är det att få han att lyssna bättre på mig så jag kan kontrollera han och sen kvala msv, men Connie är det väl att lära känna han bättre och kvala/tävla msv:)
Vilka bloggar läser ni?

Nellieberntsson.blogg.se
Ponnyochryttare.blogg.se
och några andra:)

Hur många besökare har ni i snitt/dag?
 
Olika från dag till dag, men mellan 60-110 haha inte så mycket;)

Hur långa är ni?

ehh, vet inte men typ 165-167?

När tycker ni att en häst är "för gammal" för att tävlas osv

Det beror väl på vad hästen är i för form osv..

Vem av er är mest märkesinriktad och har mest märkessaker?

issa typ;)

Är det viktigt med märkessaker?

nej egentligen inte men dom har oftast bättre kvalite och är snyggare;)

vem är vendela asplund? :)))

Nån som issa känner ;)

kan ni fota era märkessaker, tex schabrak, stallkläder osv? :)

kan vi väl:)

Vad vill ni jobba med när ni blir vuxna? ;)

ingen aning;)

Har ni haft nått seriöst förhållande, om ja så hur länge varade det?:)

ne;)

Är ni oskuld?:)

haha;)

Hur tidigt går ni upp på mornarna?

när det är skola 7 ;)

Har ni kört travlopp och så? Tänkte ju det att båda ni har ju travtränare till pappa.:)

tog ponnylicens med min shettis men har inte kört mer än det;)

Vad är eran syn på trav?:)

Vet inte vad jag har för syn på det men jag tycker iaf att det är ganska tåkigt att titta på..

Vilka hästar är finast?

Om du menar av mina så är nog båda lika ;)

Vad gör ni på fritiden? (Inget med hästar och göra)

vara med kompisar, blogga,plugga och vara henmma osv:)

Gillar ni skolan?

nej;)

Vilket är erat favoritämne i skolan?

ehh, vet inte, bild typ?

kan ni inte visa bilder från era stall?:D

Visst :)

vad är det högsta ni har hoppat med era ponnysar?

130 med Chuck och men Connie vet jag inte 110 kanske

Hur gammla är era ponnys ? <3

Chuck är 8 och Connie 15:)

Hur högt hade Casse tävlat/hoppat innan du köpte honom? :)

---

Hur fick ni texten att tona in på er header? jättesnyggt! :D

Hela headern är gjord av annastaaf.shapemeup.se så fråga henne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0