Vårväder ♥

+4 ute idag. De gillas starkt!:D

Är hos mormor för mamma och pappa är i Spanien.. så det blir inte lika mycke ridning som de vanligtvis är ;)
Igår red jag på travbanan med båda och först red jag Cricket och hade graman på han och de gick bra enda tills vi skulle galoppera.. De var längesedan jag var så rädd när jag satt på en häst kan jag säga.. Han körde ner i huvudet så han fick tag i bettet och bara ökade och ökade galoppen.. kände hur tyglarna bara gled ur handen på mig.. Jag fick stop igenom att jag svängde in i en snöhög..Ush.. Galen min lilla häst ;)
Sen red jag Casse och på travbanan har vi gula stolpar efter varja 100m på banan och jag tog varannan att jag längde galoppen och sen korta galoppen till nästa stolpe och det gick riktigt bra!:D Sen gjorde jag typ samma sak fast för vänd galopp :)) Riktigt nöjd!:D

I helgen är de hemma tävlingar för storhäst och ska självklart vara med på Cricket :D

Hoppar på
Lördag:
1m, 110cm
Söndag:
110cm :)


Första bland dom första gångerna jag red Cricket typ :')


Kommentarer
Postat av: Olivia W

sv: Tack :D

2011-03-01 @ 16:55:03
URL: http://oliviaweslien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0