Dag 1 - Presentera dig och dina hästar

Jag heter Linda Söderholm och bor i Umeå, jag är 14 år och går i 8an på tegscentralskolan. Har två hästar som heter Chuck och Keep Me In Mind, dom är födda 2003 och 1996.
Jag fick Chuck i juni 2009, han kunde nästan ingenting bara hoppa men inge markarbete, när vi köpte han så operarade vi han för han hade en lösbenbit och då fick han vila i ca 2 månader. Sen när vi började sätta igång han så hade han hunnit bli ganska tjock. Tävlade våran första tävling i Timrå i februari och gick nolla i lc, först utanför placering:) I maj debuterade vi la med 4 fel och han har blivit mycket bättre i dressyren nu.




Den 22 december fick jag Connie, han har tävlat msv i irland och han har bara varit i sverige några måndader. Har inte haft han så länge så jag vet inte vad jag ska skriva om han, men han är snäll och så.
Vårat mål i år är väl att böja tävla i februari med bra resultat och sen kanske tävla nån la, har inte hunnit tänka så långt för vi ska väl se hur det går på första tävlingen.




Kommentarer
Postat av: Yohanna

Skulle inte du/ni kunna fixa design & header åt mig?:D

2011-01-09 @ 20:43:57
URL: http://yyohannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0