Söndag

Idag åkte jag till stallet vid lunch, mockade och så när jag kom dit.
Red Chuck runt långslingan och det gick bra men han var galet pigg. Sen i slutet när vi galopperade stack han också, ovanligt? nej..
Efter att jag hade ridit Chuck red jag Connie runt lillslingan och han i början ville han inte gå fram han bara vände och då blev jag lite sur på han och smällde på han med pisken och då blev han bara sur och bockade. Han blir bara sur när man börjar bråka med han har jag märkt nu. Sen gick det jätte bra och han var glad hela tiden :)


Kommentarer
Postat av: vendelaasplund ;*

ska vi följa varann via bloglovin? ;d

2011-01-29 @ 12:26:14
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0