Träning Casse

Började morgonen med att försova mig till 10 över 8 och vi börjar 20 över :s Skippade första lektionen och sen hade vi bad och de gick väll bra. Efter skolan var det träning med Casse :) Gjorde en klurig grej som jag aldrig har gjort förrut.


(Vet att alla är så avundsjuka på mina skills ;D)

De var hinder i mitten som var ganska svårt att träffa in på;)

Mellan varje hinder skulle de vara 5 galoppsprång :)

Men de gick faktiskt bra :) Ganska nöjd med träningen :) Imorgon ska vi göra samma sak med Cricket :) Hoppas på att han nya sadel kommer tills dess (vilket nog inte kommer hända ;) kommer bli spännan de med han:) Kan be mamma filma så får ni se :)

P.S håller på att ändra designen så den ska inte se ut såhär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0