16 juli

Idag fick Chuck och Connie gå i skritten ett tag, dom fick skritta först och sen trava lite. När den bytte varv när dom travade så började det gå fortare så det gick ganska fort så då satte vi den på 1an så dom fick skritta istället. Chuck var ganska pigg och sprang med svansen högt :p

Imorgon tror jag att Hanna och Vanja skulle komma och rida dom så då får dom röra lite på sig:) Tror inte att jag väntar 3 veckor efter att dom har tagit av bandaget och det tills jag kan rida, blir nog lite tidigare.. ;)

Kommentarer
Postat av: linneafalk - Häst och vardag

stackare :( hur känns tån nu då ? <3

2011-07-16 @ 22:01:44
URL: http://linneafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0