Grand

Ja om den nya hästen då :)

På annonsen står de såhär:

Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Hoppning  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 2008  
Namn: PRISMA HÄSTAK  
e. HeartBeat - Underworld xx. Mycket bildskön rör sig bra hoppar som en katt spänstig kvick. En plussvariant. Blir runt 160cm. Mormodern gått svår hoppning. Pris 60 000+moms. Inriden och löshoppad under våren gå nu på bete. Bra att rida. Säljes av uppfödaren. Export Röntgad U:A.
 
Välhanterad fin att rida
 
Pris  75 000 kr


Vi tänker (eller pappa) tänker döpa om henne till Grand för vi satt på Grand hotell resturang när vi köpte henne :D
Hon ska besiktas i veckan och jag håller tummarna att hon går igenom :D
I så fall tänker jag ha henne i några månader och sen skicka iväg henne på inriden för jag tror inte att jag ska hoppa henne själv ;) Tänker berätta senare vilken vi tänkte skicka henne till ;) De här är nästa stjärnhäst! :D
Va tycker ni? Fin eller vad? :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha, bara att skriva ner dom så blir jag glaad ;)

Superfin häst förresten! :D

2011-07-17 @ 23:43:46
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/
Postat av: NellieB

Sjukt fin häst! <3



Tack för din pepning å kommentar igår. Du & Linda betyder guld !!

2011-07-18 @ 11:37:26
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Anonym

fan va bra , hoppade de blir bra emd den :D <3

2011-07-18 @ 14:49:53
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0