Lördag

Idag red jag bara Chuck för vi åkte till stallet ganska sent och sen var det så varmt. Det gick iallafall ganska bra att rida Chuck, började att jobba han ganska länge i skritt med att gå på volt och att han skulle ställa sig innåt. Han var ganska stel och svår att ställa i vänster varv men efter en stund blev det bättre.

Jobbade han i traven sen med ungefär samma sak, travade ganska länge och han gick ganska bra fast han blev lite pigg ibland och sen i slutet så tyckte han att det blev lite jobbigt så då börjde han på huvudet lite för mycket.

Jag galopperade inte så mycket med han för jag tyckte att han behövde jobbas mer i skritten och traven, men jag galopperade på en volt några varv i båda hållen.

En bild från idag:)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin häst! :)

2011-07-30 @ 23:37:52
URL: http://Http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0