Ponny eller storhäst?

När jag säljer Casse så vet jag inte om jag vill ha en d-ponny eller en till stor häst. Jag älskar ponnyåren och vill inte gå bort ifrån de så tidigt. Men ändå, de är ju bra att rida storhäst och kanske kanske kanske försöka kvala in till junior SM. Sen kanske jag inte köper en till häst? vem vet. Men när de har gått så mycket nerför med Cricket nu har de  varit så skönt att få sätta sig upp på Casse och få bra resultat.. Om jag inte skulle ha haft han skulle min självförtroende vara nere på 0. Så de är ju skönt att stärka sitt självförtroende med en annan häst och de är mest därför jag vill ha en till när jag säljer Casse. Sen att sälja Casse kommer bli de tuffaste jag har gjort. Den ponnyn äger mitt hjärt<3 Men vi får se :)
Vad tycker ni, d-ponny eller storhäst?


Gammal bild men skitsamma :)



Kommentarer
Postat av: jenniefer

jag tycker du ska ha d-ponny du ser ju inte ens för stor ut för casse :D

2011-07-09 @ 00:36:51
URL: http://jenniieferbylin.blogg.se/
Postat av: Anonym

d ponny:)

2011-07-09 @ 08:56:24
Postat av: Alina

D-ponny , ta vara på ponnyåren , häst kan du rida hela livet sen om du vill :D

2011-07-09 @ 10:31:04
URL: http://nattstad.se/alinaosterstrom
Postat av: Rebecca

Det ÄR det svåraste och jobbigaste jag någonsin gjort, att sälja casse. man glömmer honom aldrig!

men jag tycker absolut du ska ha d-ponny. :D

2011-07-09 @ 20:19:26
Postat av: jessica christensen

jag tycker du ska ha lellebus;)

2011-07-09 @ 21:44:47
Postat av: Lovisa

Storhäst! Det är jätte bra att börja i tid så man inte hamnar "efter" (förstå mig rätt), då hittar mn all rutin junior tiden, kan kvala in på SM! Junior tiden är den tiden som är roligast på häst och man kan synas. När du blir senior flyter man in i mängden. Dessutom lär du dig tidigt och hittar snabbare till de bra rutinerna :) Jag gick över helt när jag var 13 år.

2011-07-11 @ 10:48:29
URL: http://lovisars.blogg.se/
Postat av: Sandra

d-ponny! :) Du har ju redan en storhäst :D

2011-07-25 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0