svar på kommentar:

Anonym om Ponnysanning:

varför gillade du inte överdommaren i brunflo??


svar: För hon var skit sur! På lördagen i ponny klassen så hade dom "lilla" hindret på framhoppningen, sen till storhäst klassen hade dom tagit bort alla hinder på framhoppningen och fixat underlaget och sen tog dom fram alla hinder igen (utom lilla) och jag startade först så jag gick fram och frågade dom som stog på framhoppningen och överdommaren: Ska de vara någon lilla med?
överdommaren: Nej! De är bara att sänka räcket så blir de samma sak! Också stog och bara och glodde på mig och jag visste inte om hon var seriös eller inte så jag stog kvar och kollade och då blev hon ännu surare och nästan skrek åt mig samma sak...
Ja så jag gillar henne inte så mycket ;)


Kommentarer
Postat av: Noomie

Okej att man kan ha dålig dagar. Men vissa människor (speciellt inom hästvärden) förstår jag mig inte på alltså... Och vad är meningen om man jobbar som tex. domare eller varför inte ridlärare när man bara är skitsur på tävlingsekipagen/eleverna hela tiden liksom? :S Samma sak som busschaufförer, om dom inte vill vara sociala och trevliga så ska dom fan inte jobba som det(x

Jättefin blogg förresten!(:

2011-07-28 @ 10:44:09
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu kan jag inget om hopptävlingar men måste det inte vara tre hinder på framhoppningen? Eller är det frivilligt?

2011-07-28 @ 23:27:45
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0