27 juni

Idag har jag ridit båda två, började med att rida Chuck runt lillslingan och sen 2 varv i sanden. Han va ganska lugn i början när men sen när vi hade ridit en stund så kom det massa brämsar, det har inte varit nå många när det har varit så dåligt väder men nu när det var sol så var det massor ute.. Han blev lite irriterad då och det är lite svårt att rida ifrån dom när man bara skrittar.
 
När jag hade ridit runt lillslingan så travade jag 2 varv i sanden och det gick bra, han drog ganska mycket men han blev lite lugnare andra varvet för då var han lite trött.

Efter lunch skrittade jag Connie ett varv runt stallbacken och det var ganska mycket lastbilar som körde på vägen men han brydde sig inte :) Nu har han fått skor på sig också:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin header du har, är det du som har gjort den? :D

2011-06-27 @ 20:31:21
URL: http://eliinduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0