Dagens ridpass

Chuck:
Skrittade ut i skogen med han idag och det gick ganska bra, jag red upp till vägen och sen vände jag och skrittade tillbaka. Han var ganska lugn och det var inte så mycket småkryp ute, bara några flugor? eller nått liknande.
När vi red så mötte vi minst 12 travhästar fast inte samtidigt, men han brydde sig inte om dom och det var bra.

Connie:
Idag skulle han igentligen ha vilat men jag kommer inte hinna rida han imorgon så då fick han gå runt långslingan istället. Det gick iallafall ganska bra fast han blev ganska fort trött eftersom han inte har så jätte bra kondis men när han hade skrittat ett tag blev han piggare igen. I slutet var han piggast för då körde det förbi en häst och då började han takta, slänga med huvudet och dryga.. Men han var duktig.


Kommentarer
Postat av: Elvira'

2011-06-06 @ 19:58:19
URL: http://sjoibissie.blogg.se/
Postat av: Elvira'

Fin blogg,och header :D

2011-06-06 @ 19:59:01
URL: http://sjoibissie.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. vi kommer inte överens. Vi köpte en för ganska 1 år sedan å vi e på samma ställe i LC å LB. Hade kunnat starta henne i LA med säkert nån elr nåra nollor. Men ja vill ha ett flyt först. Inte att jag ska vinna me henne. D kan vara 4 eller 8 fel å där hon petar hindrena. Mne ja vill känna ett flyt i ridningen. Hon e stor, känslig å bestämd-maja. Jag e för liten å för svag. Det måste vara en större ryttare som kan komma åt me benen å ha lite mer kraft. Då hoppar hon hus å garanterat SM. Men ja vill inte vänta på att växa så jag passar henne. just nu tar hon på mitt självförtroende å tar bort d roliga ja har me Stella.



Ni behöver la inte lägga ut detta så att d kommer me i skvallerbloggarna. Jag fixar läsare till er på annat sätt, för ni har en jätte fin blogg.



Känner ni nån som söker maxad b-ponny och är 11-12år och vill upp i klasserna? Kanske nån kille som har ben styrka?

2011-06-06 @ 20:03:27
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0