Dagens ridpass

Connie:
Jag red han runt lillslingan och det gick ganska bra, han var lite seg när vi skrittade men sen när vi började trava blev han piggare. Skrittade och travade första halvan och sen red jag till backen och travade 1 vända där och han tyckte att det var ganska jobbigt. Efter det så red vi tillbaka till lillslingan och då galopperade jag lite med han och han var jätte pigg, kunde knappt hålla han.
Det går inte att släppa på han heller för då finns det chans att man flyger av för han hoppar till för massa saker hema tiden, lilltönten ;) Skrittade och travade hem sen.

Chuck:
Skrittade han lite i sanden barbacka, hade tänkt att rida 1 varv men det blev bara ett halvt för det kom brämsar och "jagade" oss. Så då red vi bara sträckan med djupsand och sen hem igen.
Det är inte kul att bara skritta i skogen nu när alla äkliga djur har kommit fram..


Kommentarer
Postat av: Amelia

SV; Tack, ni med :)

Verkligen supersnygg ponny, vad är det för någon ? :D

2011-06-04 @ 20:30:31
URL: http://ameliaoherica.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jättejobbigt med alla inskter och andra kryp, stör hästarna, och ryttarna med för den delen ! :)

2011-06-05 @ 08:49:32
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0