Dålig uppdatering pga

Igår blev de inga inlägg alls för jag var på tävlingar till kl halv 7 och sen tänkte jag blogga men då skulle jag och några kompisar åka på bio och de hann jag inte de ;) Men jag ska bättra mig!
Resultaten igår:
Hoppade bara L/B för mamma ville att jag skulle vara med mhpc och de var sämst underlag och om jag hoppade msv b och de skulle gå dåligt där skulle jag inte få hoppa msv a i timrå så de kändes ju bara dumt :) Men i alla fall så var jag ganska nöjd med rundan och fick 52 stilpoäng (säääämst!) Men jag blev dela 2:a och var 1 poäng ifrån att vinna -.-' Inte okej! haha ;) Jag slängte stilbedömning protokollet (?) för jag var inte nöjd med de! Aja här kommer bilder:
cp ponnyn min :')

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

du ska vara skitnöjd ju ;)

2011-06-20 @ 20:45:14
URL: http://patriciabjorkmans.blogg.se/
Postat av: domare

kul att vara domare när man läser att deltagarna slänger protokollet.... vill du bli domare eller?

2011-06-20 @ 21:29:41
Postat av: ellenlunneborg

Vad ja är duktig!:D<3

2011-06-21 @ 13:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0