Fredag

Chuck var på ett riktigt bushumör idag ;)
Först så rymde han ur boxen nä jag skulle släppa ut han i hagen och sen när jag skrittade han i skogen så kom det travhästar bakom och då hoppade han ut med rumpan mot dom, sen skrämde han en också.. När vi hade ridit ungefär halva vägen så kom det 3 travhästar bakom och då blev han lite jobbig och ställde sig mitt i vägen och började bocka så dom kom inte förbi, knas häst..

Annars gick det ganska bra att rida, hade tänkt att skritta runt lillslingan men han hade väl blivit galen om det hade varit travhästar där.
Sen skrittade jag Connie en liten sväng runt stallbacken barbacka så att han skulle få röra lite på sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0