Jobbat i pappas stall

Idag jobbade jag och emelie i pappas stall för vi är ledig en dag från skolan för att samla in minst 100kr till nån stad i afrika:) Vi började kvart i sju med att släppa ut hästar o sen mocka, skrubba hinkar, fylla vatten, äta frukost (farmors paj<3) sen ta in och ut hästar,duscha dom, rensa ogräs, tvätta vattenskotern o sen blev de lunch hos farmor (hon bor på gården) med efterrätt och sen gick jag och emelie runt och inte gjorde nått sen gick vi och fikade glass och chokladsås med personalen sen ta in hästarna och borsta sen klart!

Dagen gick ganska snabbt de var bara efter lunchen som de var segt ;)
I det här stallet jobbade vi :) en utav de mindre stallen :)
Rensa ogräs ;)
Sen åkte jag och pappa till stan och handlade lite utemöbler o en skiiiit stor gräsklippare! Inte äns kommunen har en sån stor ;) Bara de bästa är gott nog! haha skämta ;)
hehe...
ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: tacktack:)

jaså inte? okej :)

2011-06-08 @ 21:54:15
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: Sanna Olsson

haha roligt :D

2011-06-08 @ 22:28:29
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0